Ey Aşk!çıkma benim kalbimden..

Önce Sen sevdin ya Rab.Habibini(s.a.v)sevdin!O’na bizi sevdirdin sonra.Nasıl sevilir, ben O’ndan öğrendim.Nasıl Aşık olunur?Sahabe-i Kiram’a şahidim.

 

Sen bana sevmeyi sevdirdin.cümle mahlukatın yaratılış inceliğine hayran kıldın ruhumu.Gözlerin göremediği küçükler,uzaklarda ama çok uzaklarda gözlerin seçemediği büyükler var bu alemde.Ve tabi arada kalan,baktıkça seni gördüğümüz muazzam dünya.Nice nebatat ve nice hayvanat.(Sen insan olmak davamda beni yalnız bırakma.amin)Kainata çevirdiğimde ruhumun algı kapılarını,ki oradakilerin tarifini hiç bir dille anlatmak mümkün değil.Ne matemetiğe ne de fiziğe sığan”,muhteşem” kelamı ile tarif edilemeyecek bir azamet ve ibretler şahikası kainat.

 

Önce kendimi keşfetmekle başlattığın yolculuğumu bitirmek mümkün değilken,önüme halka halka serdiğin,döne döne,izleye izleye bitiremediğim lezzeti tarifsiz bir seyahate çevirdin ömrümü.ağzımda her daim şükür ve eserlerini seyretmekten duyduğum inanılmaz haşyet dalgası….

 

Bana layık gördüğün bu hissiyat ve fıtratı üzerimden alma ne olur?Dilimde hep o safiyane “kardeşlik türküm”le kalayım.Çocuk kalayım kabulum.Yeter ki sevmediğin işlere sevk etme kalbimi.Aklım, sana isyan edebileceğim türden hiç bir şeye meyl etmesin ne olur?Ellerimi koru,gözlerimi koru,burnumu koru,kulaklarımı koru,ayaklarımı koru.Bildiğim bilmediğim tüm azalarımı sana emanet ediyorum.Beni lütfundan ayırma.Seni terk etmeme sebep olacak her türlü vesveseden koru.Sana sesleniyorum!Rahmet denizinden ikram edeceğin “Af olundu” buyruğuna layık eyle beni.Bana yapılmış iyilikleri unutup da nankörlenmeyi nasip etme.Uzanan ellere ettiğim teşekkürü Sana yapılmış şükürlerin içine ilhak eyle.amin.

 

 

Efendim(s.a.v)En sevgilim(s.a.v) demiş ki:
_Ya Rabb,kendi muhabbetini ve seni sevenin sevgisini ve beni sevgine yaklaştıran şeyin sevgisini bana ihsan eyle.Sevgini bana soğuk sudan daha sevimli kıl
(Ebu Nuaym- Ebu Derda’dan bildirmiştir)

o.karaman

 

 

03 Mart 2012 tarihinde son yazılar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

yolumuz edep yoludur.

