Günlük arşivler: 27 Şubat 2012

Hz. Ali (r.anh)

“Kul kesinlikle Rabbinden başka hiç kimseden bir şey ummasın; kendi günahından başka da hiçbir şeyden korkmasın” 

 

 

(HZ.ALİ)(r.anh)

gereksiz şeylerin peşinden koşan gerekli şeyleri kaçırır

(A.İmran:31)

Ey sevgiyle gönderdiğim ve nurumdan var ettiğim Rasül!… “De ki; Eğer Allah’ı seviyorsanız bana tabi olunuz ki;Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah son derece bağışlayıcı ve merhamet edicidir.”

(A’râf: 55)

Rabbinize yalvara yakara ve sessizce dua edin. Bilesiniz ki O, haddi aşanları sevmez.”

[Hud 52]

İstiğfar okuyunuz! İmdadınıza yetişirim.

[Nisa 85]

İyi ve kötü işe aracılık eden ondan bir pay alır. Allah her şeyin karşılığını verir.

O’ndan(s.a.v)

Efendimiz(s.a.v) buyurdu ki;Bir yere girerken oradakilere selam vermek borç olduğu gibi, çıkarken de selam vermek borçtur.) [Beyheki]

Bediüzzaman Said Nursî-

ALLAH’ım madem Sen varsın ve Bâkisin, Giden gitsin, Sen bana yetersin… –

(Raad/28)

Kalpler ancak Allah’ı anmakla itminana kavuşur.”

|Yusuf Suresi/101|

Ey gökleri ve yeri yaratan! Dünyada ve ahirette sen benim velimsin. … Benim canımı Müslüman olarak al ve beni iyiler arasına kat.